1$ = 0 AMD 1€ = 0 AMD 1Р̵ = 0 AMD

«Ծրագրերը ավարտել ենք և ունենք 100% կատարում»

Մինչ ԱՎԾ-ի ամփոփումից հետո 2018-ի հունվարին նախարարները «ծանր ու թեթև» կանեն 2017-ը, տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար ՎԱՀԱՆ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆԻ հետ առանց թվերի խոսեցինք ոչ միայն 2017-ին իրականացված ծրագրերի, այլև հասարակությանը հուզող մի քանի հարցերի շուրջ:


-Այս տարի շինարարական աշխատանքների ծավալն ավելի մեծ է եղել անցած տարիների համեմատ,- ասաց նախարարը:- Բայց քանի որ եղանակային պայմանները նպաստավոր են, այդ աշխատանքները դեռևս շարունակվում են, թվերի լեզվով կխոսենք դրանց ամփոփումից հետո: Առանձնակի կարևորում եմ ծրագրվածից դուրս կատարված աշխատանքները, որոնք իրականացվել են կապալառուների նախաձեռնությամբ և միջոցներով: Մասնավորապես, ասֆալտապատվել է Սևան-Արզնի ճանապարհահատվածը, որը մինչ այդ, մեղմ ասած, բարվոք չէր: Հաջորդ ասֆալտապատման ծրագիրը, որն ընդգրկվեց հավելյալ աշխատանքներում, Ծաղկաձոր տանող ճանապարհահատվածն է: Առանձնակի նշանակություն ունի Հյուսիս-Հարավ ճանապարհի հարավային հատվածի կամուրջների կարգավորման խնդրի լուծումը: Հիշում եք, որ այդ կամուրջների հետ կապված խնդիրներ կային, որոնց անդրադարձել էին լրատվամիջոցները. դրանք արդեն լուծված են, և աշխատանքներն ավարտված են: Բացի դրանից, նշված ճանապարհից կամուրջ բարձրացող հատվածների նորոգումը ներգրավված չի եղել նախագծում, մենք դրանք փոխեցինք, և շինաշխատանքներն արդեն ավարտված են: Հյուսիս-Հարավ ճանապարհի շինարարությունը այս պահին շարունակվում է, ճիշտ է, եղանակային պայմանների պատճառով բետոնապատման աշխատանքները դադարեցված են: Մնացած բոլոր ճանապարհաշինարարական ծրագրերը, որոնք նախատեսված են եղել այս տարվա համար, ավարտել ենք և ունենք 100 % կատարում:
-Որքա՞ն հատված է մնացել կառուցելու, որ Հյուսիս-Հարավ ճանապարհը ամբողջապես շահագործվի:
-Եթե այդ ճանապարհը դիտարկում ենք որպես Հյուսիսը Հարավին կապող միջանցք, ապա կառուցված ճանապարհահատվածը մեծ չէ, սակայն կառուցման աշխատանքներն ակտիվորեն ընթանում են: Մասնավորապես, այս պահին աշխատանքներ են տարվում Աշտարակ-Գյումրի հատվածում: Անկեղծ ասած, այստեղ կա մի փոքր թերակատարում ծրագրվածից, ինչն ունի և՛ օբյեկտիվ, և՛ սուբյեկտիվ պատճառներ: Ամեն դեպքում, 2018-ին այդ հարցը կլուծվի:
-Զուգահեռաբար այս պահին Մեղրու հատվածում շինարարական աշխատանքներն սկսվա՞ծ են:
-Այս պահին պայմանավորվածություն ենք ձեռք բերում մասնավոր ընկերությունների հետ, որպեսզի այդ աշխատանքներն իրականացվեն պետություն-մասնավոր հատված համագործակցության շրջանակում:
-Պարոն նախարար, Դուք մեկ տարի չորս ամիս ղեկավարում եք տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը, երբ ստանձնեցիք այդ ղեկը, նախ՝ որտե՞ղ տեսաք խնդիրներ և որո՞նք եք լուծել:
-Անկե՞ղծ ասեմ:
-Միայն անկեղծ:
-Բոլոր ուղղություններով էլ խնդիրներ կային, կարծում եմ, դրանք ցանկացած ոլորտում կան, չեն կարող չլինել, քանի որ կյանքն անընդմեջ նոր պահանջներ է թելադրում: Սակայն ինձ համար կարևոր խնդիրը, որը դեռևս ընթացքի մեջ է, տրանսպորտային համակարգն է:
-Նկատի ունեք ավտոպարկի նորացու՞մը:
-Նկատի ունեմ ընդհանուր սպասարկումը, որ ներառում է և՛ ավտոպարկի թարմացումը, և՛ համայնքային ուղևորափոխադրումները: Սկզբում, երբ ոլորտում գույքագրում իրականացրինք ընդհանուր պատկեր ունենալու համար, պարզվեց, որ 250 համայնք չէր սպասարկվում: Օպտիմալացման ծրագրով մենք այդ խնդիրը փորձեցինք լուծել, և այսօր սպասարկման խնդիր ունի ընդամենը 99 համայնք: Միևնույն ժամանակ, խնդիրը լուծված չեմ համարում, այդ ուղղությամբ աշխատանքները շարունակվում են: Իհարկե, խնդիրն ամբողջությամբ լուծելու համար ժամանակ է պետք, բայց վստահ եմ, որ կլուծենք: Տրանսպորտային համակարգում կարևորում եմ նաև երկաթուղին, այս տարի ձեռք ենք բերել ժամանակակից էլեկտրագնացք, այժմ որոշակի փոփոխություններ են իրականացվում, որ այն համապատասխանեցվի մեր ռելիեֆին, որից հետո, մինչև փետրվար, շահագործման կհանձնվի: Ի դեպ, ՌԴ իմ պաշտոնակցի հետ նախնական պայմանավորվածության ենք հասել Մոսկվայում երկրորդ էլեկտրագնացքի և նոր մարդատար վագոնների ձեռքբերման շուրջ:
-Ռուսաստանցի Ձեր պաշտոնակցի հետ հանդիպումից հետո էր, կարծեմ, որ նշել էիք, թե գոհ եք ՌԴ-ի հետ համագործակցության արդյունքներից: ՈՒզում եմ հասկանալ՝ ինչի՞ց եք գոհ, երբ Ռուսաստանը ԻԻՀ-ի, Վրաստանի և Ադրբեջանի հետ լուրջ ճանապարհային ծրագիր է սկսում, իսկ Աբխազական երկաթուղու վերագործարկման հարցն այդպես էլ լուծված չէ, ինչը թույլ չի տալիս Հայաստանին ունենալ բաց երկաթուղային ճանապարհ:
-Ռուսաստանի հետ մեր բոլոր ծրագրերն իրականացվում են, այդ առումով չեմ կարող իմ գոհունակությունը չհայտնել: Ինչ վերաբերում է Աբխազական երկաթուղուն, բոլորս էլ հասկանում ենք, որ դա գտնվում է ռուս-վրացական հարաբերությունների տիրույթում:
-Լավ, իսկ միջպետական ուղևորափոխադրումների որակը բարելավվե՞լ է:
-Իհարկե, բավականին կանոնակարգվել է: Մենք ՌԴ-ի հետ ստորագրել ենք պայմանագրեր, որով այդ հարցը է՛լ ավելի կկանոնակարգվի: ՈՒղևորների անվտանգության ապահովման և ահաբեկչության կանխարգելման քաղաքականության համաձայն՝ ավտոբուսների շարժվելուց առաջ պետք է ներկայացվեն ուղևորների անուն-ազգանունները, հակառակ դեպքում, սահմանի վրա խնդիրներ կունենան:
-Վերջերս հարկային փոփոխություն կատարվեց վառելիքի շուկայում՝ ԱԱՀ-ի մասով, ինչը, բնականաբար, կարող է հանգեցնել գների բարձրացման: Ի՞նչ եք կարծում, ուղևորափոխադրումների գինը կավելանա՞:
-Նման փոփոխությունները կարող են ազդեցություն ունենալ, սակայն մենք փորձում ենք հնարավորինս պահել գինը, համապատասխանեցնել այսօրվա պահանջարկին և հնարավորություններին: 
-Այսինքն, կարո՞ղ ենք ասել, որ նախարարությունը հետամուտ է ուղևորափոխադրումների գնի չբարձրացմանը:
-Փորձում ենք, սակայն վառելիքի գինն ուղղակիորեն կապված է ուղևորափոխադրման գնի հետ: Ի դեպ, երկար ժամանակ է՝ ուղևորափոխադրման գինը չի բարձրացել: Բայց և այնպես, եթե մենք ուզում ենք ունենալ արդիականացված ավտոբուսային պարկ, ապա դրա համար պահանջվում են ներդրումներ: Եթե ուզում ենք ունենալ բարձրորակ սպասարկում, կրկին ներդրումներ են պահանջվում: Ցանկացած ներդրող, ներդրում կատարելուց առաջ, հաշվարկ է կատարում, թե ինչ ժամանակից հետո կարող է այդ ներդրումը հետ բերել: Եվ եթե մենք այս դաշտում սահմանափակ եկամուտ պահանջենք ներդրողից, բնականաբար, այն կարող է հետաքրքիր չլինել վերջինիս համար: Սա զուտ կոմերցիոն հարց է, սակայն մեկ անգամ ևս ընդգծեմ, որ փորձում ենք անել հնարավորը:
-Պարոն Մարտիրոսյան, մեր զրույցը Նոր տարվա նախաշեմին է, Դուք հնարավորություն ունեք մեր թերթի միջոցով Ձեր սրտի խոսքն ասելու ժողովրդին:
-Մաղթում եմ առողջություն, լավ տրամադրություն: Եթե մարդը լավ տրամադրություն չունենա, ո՛չ իր արած գործը աչքի կընկնի, ո՛չ էլ դրա ցանկությունը կունենա: Մաղթում եմ, որ մարդիկ իրար վրա ցեխ չշպրտեն, իրար սիրեն, հարգեն, լինեն օբյեկտիվ և՛ կյանքում, և՛ աշխատանքում: Թող մեր ժողովրդի սրտում լույսը շատ լինի, քանի որ խավարը լույսից է վախենում:
Ցանկանում եմ շնորհավորել ձեր խմբագրության ողջ անձնակազմին և մաղթել նորանոր ձեռքբերումներ:

 

Զրույցը՝ Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆԻ

Եթե գնայինք Տավուշ, սաղին ծեծելու էինք, հերի՛... Տիգրան Աբրահամյանը, Մհեր Սահակյանն ու Արման Ղ... Եկեք լինենք հիշողության, ճշմարտության և արդար... Ժողովո՛ւրդ, հարց ունեմ ձեզ՝ հնարավո՞ր է արդյո... Մինչ ոմանք ցնծում են ինչ-որ «ստոլբով», Բաքվի ... Ինձ չեմ տեսնում այն երկրապահ կամավորական միու... Freedom House-ը մտահոգված է ՀՀ-ում ոստիկանութ... Տավուշում ոստիկանների կողմից բիրտ ուժի կիրառմ... Հետընթաց ժողովրդավարությունից՝ մեծ քայլերով Սահմանազատման երեք տարբերակ է քննարկվել Ադրբեջանն Ալմա-Աթայի հռչակագրից հրաժարվելու ... Ի՞նչ կապ ունեին Արայիկ Հարությունյանի հարցազր... ՀՀ ՄԻՊ Անահիտ Մանասյանը ընդունել է NewsMedia.... Չարենցավանում անչափահասների միջև տեղի ունեցած... 36 կգ ոսկու և 293 միլիոն ռուբլու անհետացման գ... «Այս իշխանությունը «կաղ բադիկ է», գնացող, խնդ... Չեղարկվել է Երևան-Կապան չվերթը․ Կառավարության շենքում ընթանում է Մհեր Գրիգորյ... Ամբակում Գրիգորյանի աշխատանքային այցը՝ Նիդերլ... Դո՞ւ ես որոշում՝ գնամ եկեղեցի, թե ոչ․ Ոսկեպար... Իշխանությունը հակապետական գործունեություն է ծ... Հայաստանի գործունեությունը կազմակերպությունու... Երբ 3-րդ կորպուսի հրամանատարը Գրիգորի Խաչատու... Պուտինն ու Փաշինյանը շուտով կկարողանան անձամբ... Տավուշում ձերբակալել են «Մարտական եղբայրությա...
Այսօր
Շաբաթ
1 Ամիս
Ծաղկաձոր «Մարիոթ» հյուրանոցում, քիչ առաջ ամրա... ՋՐԻ ԵՐԵՍ ԴՈՒՐՍ ԿԳԱՆ ԱՅԼ ՈՒՇԱԳՐԱՎ ՓԱՍՏԵՐ.ԱՀԱԶԱ... ԵՍ ԷԼ ԱՍԵՄ՝ ԽԻ ԵՍ ՆԻԿՈԼ..... Ծաղկաձոր համայնքում անվանական տնկի տեղադրվեց... «Փաստ է, որ այո տները այրելու կոչը՝ ուղղակի... Անդրանիկ Արմանդարյանը ահազանգում է հանցագործ... «Հանրային ձայն» կուսակցության դեմ ռեպրեսիանե... Արտակ Գալստյանի ցանկությամբ ստանձնել եմ վերջի... Հանրային Ձայն կուսակցությունը դիմել է քաղաքապ... Հունվարի 19 ին ՄԱՐԻՈՏ հյուրանոցային համալիր... ՀՐԱՎԻՐՈՒՄ ԵՄ ԲՈԼՈՐԻ ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ «Մենք գալու ենք, կանգնելու ենք Զվարթնոց Օդանա... Ձերբակալվել է ՀՀ նախկին ոստիկանապետի թիկնազո... Վարդան Ղուկասյանը հրապարակել է պաշտոնական փաս... ՁԱՅՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ. ԱԴՐԲԵՋԱՆՑԻՆԵՐ ԵՆ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՎԵԼ... Ե՛ւ «Գազպրոմ Արմենիա»-ի, ե՛ւ թե «Երեւանգազ»-ի... Հայտնի հեղինակություն Քանաքեռցի Տույի սպանութ... Մահակով եւ հակագազով ցուցմունք կորզելու Տեսան... ԶԱՐԹՈՆՔ ՀԱՄԱՅՆՔՈՒՄ ՏԵՂԻ ՈՒՆԵՑԱԾԸ՝ ԱՊՏԱԿ ԷՐ ԻՐ... Լեգենդար Դիպուկահար, «Չղջիկ» Ջոկատի Հրամանատա... Տառապում է հոգեկան խնդիրներով, գրություններ է... Այսօր «Հանրային ձայն» կուսակցության պատվավոր... Շնորհավորում ենք. մեր գործընկեր Իլոնա Ազարյան... Հոգեբան Միհրդատ Մադաթյանը, վերլուծելում է վա... VIDEO.PHOTO. Հայաստանի ու Արցախի պատմության մ...
Սահմանազատման երեք տարբերակ է քննարկվել «Հրապարակ» օրաթերթը գրում է. «Իշխանական մեր աղբյուրի փոխանցմամբ՝ սահմանագծման-սահմանազատման համար կողմերը տեւական ժամանակ երեք տարբերակ են քննարկել, եւ իբր ընտրվել է միջինը՝ ո՛չ վատթարագույնը, ո՛չ լավագույնը՝ ՀՀ շահի տեսանկյունից։ Լավագույն տարբերակն այն էր, որ գործընթացը կյանքի կոչվեր փոխզիջման տարբերակով՝ «Ադրբեջանինը՝ Ադրբեջանին, մերը` մեզ» սկզբունքով: Այսինքն, վերադառնայինք 1991թ. սահման Ադրբեջանն Ալմա-Աթայի հռչակագրից հրաժարվելու հիմքեր է ամրագրել, որ ավելին ստանա Հայաստանից «Հրապարակ» թերթը գրում է. Հայաստանի իշխանությունն ու նրա մոլեռանդ քարոզիչները սահմանազատման եւ սահմանագծման հանձնաժողովների համատեղ հայտարարությունից հետո միասնաբար լծվեցին տեղեկատվա-քարոզչական մի «բանաձեւի» տարածմանը՝ ով դեմ է Տավուշից հող տալուն եւ սահմանազատմանը, նա կողմ է պատերազմին` ուզում է Հայաստանը ներքաշել պատերազմի մեջ: Պարզ ասած` մի խանգարեք, թողեք՝ Ադրբեջանն ինչ ուզում է, տանք, որ պատե Ի՞նչ կապ ունեին Արայիկ Հարությունյանի հարցազրույցի անոնսն ու հետագա «զարգացումները» «Փաստ» օրաթերթը գրում է. Այս տարվա մարտի սկզբին ադրբեջանական հեռուստաընկերություններից մեկը տեսանյութ-անոնս էր հրապարակել ադրբեջանցիների կողմից առևանգված և Բաքվի բանտում ապօրինաբար պահվող Արցախի նախկին նախագահ Արայիկ Հարությունյանի հետ հարցազրույցի մասին։ Հարցազրույցի բովանդակության մասին ոչինչ ասված չէր, չնայած որ հայտարարում էին ծավալուն հարցազրույցի մասին: Դեռ այդ օրերին թե՛ հայաստանյան, թե՛ արցախյան քաղա «Այս իշխանությունը «կաղ բադիկ է», գնացող, խնդիրը զուտ արտաքին և ներքին քաղաքական որոշումն է». «Փաստ» «Փաստ» օրաթերթը գրում է. «Հայաստանի իշխանությունները ստրատեգիական նշանակության հողերի հանձնման էլեմենտար գործընթացը ներկայացնում են որպես իբր բնականոն՝ դելիմիտացիայի և դեմարկացիայի գործընթացի սկիզբ: Եվ, իբր, նաև Հայաստանի իշխանությունների ցանկությամբ է, որ այդ գործընթացը սկսվում է Տավուշից»: Քաղտեխնոլոգ Վիգեն Հակոբյանն է նման կարծիք հայտնում, երբ անդրադառնում ենք Տավուշի գյուղերի հանձնման գործընթ «Ամեն օր եկեղեցում մոմ էի վառում ոչ միայն իր, այլ մեր բոլոր տղաների համար. երբեք չեմ ցանկանա, որ որև... «Փաստ» օրաթերթը գրում է. «Նրբանկատ էր Արմենս, հանգիստ: Ուներ ընկերներ, որոնց հետ շատ ջերմ էր շփումը: Մի քանի ընկերներով շատ մտերիմ էին ու մեկը մյուսի հանդեպ շատ հավատարիմ»: Այսպես է սկսվում իմ ու տիկին Արմինեի՝ Արմենի մայրիկի հետ զրույցը: Արմենը ծնվել է Երևանում: Հաճախել է Գարեգին Նժդեհի անվան թիվ 161 դպրոցը։ «Փաստի» հետ զրույցում մայրիկը պատմում է՝ որդին սիրում էր նկարել, հաճախում էր
website by Sargssyan