Մի երրորդ սեռը կա, որ արտաքինից կին է, բայց բերանից տղամարդկային արտահայտություններ են ելնում դուրս
,,Այս խոսքն ամենքին մտորումների գիրկը տարավ, ու հաստատված լռության մեջ լսելի էր Մյուրատի շշունջը, որ ասես աղոթք լիներ: Նա նստած էր լուսամուտի տակ, ուր մեկուսացել էր ծխելու համար:
Բոլորը դարձան դեպի հեծելազորի պետը:
Իսկ նա ափերը պարանոցի դեմ իրար միացրած, հայացքը դեպի երկինք հառած, շշնջում էր, բայց այնքան բարձրաձայն, որ լսելի լիներ մնացյալին.
- Աստված իմ, հեռու պահիր ինձ հեղափոխական կանանցից. նրանք ասես մի երրորդ սեռ են, և ես մոլորվում եմ՝ չիմանալով ինչ կերպ մոտենալ նրանց,,:
Այս հատվածը հարկ համարեցի դուրս թողնել հենց նոր տպարան ուղարկված ,,Դուք ինձ չեք ճանաչում.իմ անունն է Բոնապարտ,, գրքի ձեռագրից, քանի որ այնքան էլ համահունչ չէր գրքի ընթացքին:
Դուրս թողեցի գրքից, բայց կյանքից դուրս թողնելն իմ ուժերից վեր է:
Այդ երրորդ սեռը կա, որ արտաքինից կին է, շատ դեպքերում՝ գեղանի, բայց բավական է արտահայտվի որևէ երևույթի մասին, և փշաքաղվում ես պատկերից, քանի որ բերանից ոչ թե կանացի, այլ տղամարդկային արտահայտություններ են ելնում դուրս:
Նա կանանցից տարբերվում է նրանով, որ մտածողությունը բնածին կիսատղամարդկային է: Ու տառապելով այդ հատկանիշից՝ անհագուրդ մղում ունի խորանալ բարդ քաղաքագիտական հարցերի մեջ, որոնցից գլուխ հանելու համար մի այլ տեսակի մտածողություն է հարկավոր, որով Աստված օժտել է միայն տղամարդուն:
Եվ քանի որ այդ կիսատության պատճառով խորքերը տեսնել չի կարող, տեսնողներն անըմբռնելի են նրան ու կասկածելի:
Հետևելով բնության այդ անոմալ երևույթին՝ արձանագրում ես, որ չկա նրա մոտ կանացի զգացմունքայնությունը և էմոցիաները ռազմաշունչ են ու վանող: Ամենքի նման քնարական գործերից հուզվելու փոխարեն ծառս է լինում առաջին անգամ հեծյալ տեսած հովատակի նման:
Տղամարդկային հակումներով կնոջ այդ տեսակն առանձնանում է մեկ այլ հատկությունով ևս՝ նա անողոք կերպով պայքար է մղում կանացի հակումներով տղամարդ տեսակի դեմ: Թերևս կենսատարածք ապահովելու համար:
