ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ.Խլոցի են անում՝ անունը դնելով բարեկեցիկ պայմաններ.Ավտոներկրողները դիմում եմ Նիկոլ Փաշինյանին՝ վերանայելու դաշտ նետված նորարությունն ու տուրք չտալ ինչ-որ մեկի կամակարորությանն ու «կապրիզին»...
Ավտոներկրողները շարունակում են իրենց բողոքի ձայնը բարձրաձայնել Կառավարության՝ ավտոշուկանները միջազգային չափորոշիչներին համապատասխանեցնելու անվան տակ՝ ոլորտը մոնոպոլիզացնելուն ուղղված նոր կոնկրետ տնտեսվարողի համար օրենք հարմարացնելու դեմ։
NewsMedia.am-ի հետ զրույցում ավտոներկրմամբ զբաղվող Գուրգեն Ավագյանը անդրադառնալով ավտոշուկան Մխչյան տեղափոխելու Կառավարության ջանքերին փաստեց․
-Նախ մենք ուզում ենք հասկանալ, թե ինչն՞ է խանգարում Կառավարությանը այդ նույն փոփոխությունները անել գործող ավտոշուկայում։ Մենք երկար տարիներ այս շուկայում ենք աշխատում, մեր էրեխեքի մի կտոր հացն ենք ստեղ վաստակում, էս էլ ուզում փակեն, որ հետո ի՞նչ անենք՝ թողենք գնա՞նք։
-Դե ասում են նոր, ավելի ցիվիլ պայմաններ են ուզում ապահովվել։
-Եթե ինչ-որ մի պայման կա, որ գործող շուկայում չկա՝ թող դիմեն սեփականատերին ավելացնեն։ Ի՞նչ են ուզում էս ժողովրդից, նոր շուկա ստեղծելու համար գումարներ ունե՞ն, թող էդ գումարներով սահմանները պնդացնեն, ոչ թե գան ժողովրդրի օրվա հացին կպնեն։ Խլոցի են անում՝ անունը դնելով բարեկեցիկ պայմաններ, ով չի հասկանում։ Մեզ համար ներկա պայմաններն էլ են շատ բարեկեցիկ։
-Եթե Կառավարությունը չլսի ներկրողների բողոքի ձայնը, որոնք են լինելու Ձեր քայլերը հետագա։
-Ուղղակի չենք գնալու հասնենք իրենց նոր ավտոշուկա, թողելու ենք էս երկրից գնանք պրծենենք։ Ի՞նչ ենք անում ոչ խուլիգանություն, ոչ գողություն, հալալ քրիտինքով երկու կոպեկ ենք աշխատում։ Մենք մեր ձայնը մինչեւ վերջ բարձրաձայնելու ենք։
Եթե այնուամենայնիվ Կառավարությունը գնա նման քայլի․ ապա մենք մեր մեքենանները կսկսենք ինտերնետով վաճառել, բայց Մխչյան չենք հասնի։
Հիշեցնենք․ ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարությունը որոշել է զբաղվել ավտոշուկայով: Մասնավորապես, առաջիկայում կսահմանվեն ավտոտրանսպորտային միջոցների շուկայի կազմակերպման համար անհրաժեշտ չափանիշներ: Ըստ նախարարության՝ դրանք պետք է համապատասխանեն տվյալ ոլորտում գործող միջազգային լավագույն փորձին, որպեսզի գրավիչ դառնա ԵՏՄ եւ այլ պետությունների քաղաքացիների համար ՀՀ տարածքում ավտոմեքենաների ձեռք բերման գործընթացը:
Այսպես, մեզ հայտնի դարձավ, որ ավտոմեքենաների շուկայի ընդհանուր տարածքի մակերեսը պետք է լինի առնվազն 50000 քմ, այդ թվում՝ փակ տարածքներինը՝ առնվազն 1000 քմ: Ավելին ավտոշուկան պետք է կահավորվի տեսախցիկներով: Շուկայի տարածքում կազմակերպիչը պետք է նախատեսի տարածքներ ճանապարհային ոստիկանության հաշվառման-քննական խմբի համար ավտոմեքենաների պետական հաշվառման գործընթացն իրականացնելու նպատակով:
Նաեւ տարածք պետք է հատկացվի մեքենաների համարանիշեր պատրաստող կազմակերպության համար, տրանսպորտային միջոցների ներմուծման եւ արտահանման գործընթացը կազմակերպող պետական եւ ոչ պետական մարմինների համար անհրաժեշտ ձեւակերպումները տեղում իրականացնելու նպատակով:
Ու եթե Կառավարությունը չլսի ներկրողների բողոքի ձայնը, ապա նրանց պայքարը լինելու է շարունակական՝ հանու իրենց իրավուքների ու ինչպես նրանք են նշում իրենց խոսքում՝ հանուն օրվա հացի.
Հիշեցնենք, որ ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարությունը որոշել է զբաղվել ավտոշուկայով: Մասնավորապես, առաջիկայում կսահմանվեն ավտոտրանսպորտային միջոցների շուկայի կազմակերպման համար անհրաժեշտ չափանիշներ: Ըստ նախարարության՝ դրանք պետք է համապատասխանեն տվյալ ոլորտում գործող միջազգային լավագույն փորձին, որպեսզի գրավիչ դառնա ԵՏՄ եւ այլ պետությունների քաղաքացիների համար ՀՀ տարածքում ավտոմեքենաների ձեռք բերման գործընթացը:
Հիշեցնենք նաեւ, որ այս առթիվ իրենց բողքի ձայնն են հասցրել բարձրացնել ոլորտին լավագույնս տիրապետող փորձագետ մասնագետներն ու ավոտներկրողներից շատ-շատերը համարելով որ կառավարության կողմից նման հապճեպ ու անհասկանալի մարտավարություն բանացնելն ու նմանատիպ նորարություն դաշտ նետելը՝ առնվազն զավեշտի ժանրից է. Քանզի տպավաորություն է, որ նոր օրենքը բլանդվում է ինչ որ մի օլիգարխի աչփսերով ում անունը մինչ այս պահը կարծես թե խնամքով մնումէ ստվերում:
Եւ թե իրականում ով կամ ովքեր կարող են շահագրգռված լինել մոնոպալացնելու այս դաշտը եւս եւ թե իրականում ով ում է փորձում հովանավորել ու սատար կանգնել ՝ ոտնահարելով ավտոներկրողների իրավուքններն ու շահերը կներկայացնենք NewsMedia-ի կողմից իրականացվող հետաքննության շրջանակներում:
Իսկ ավտոներկորղների ներկայացրած դիտարկումները՝
առաջարկվող Տեսանյութում: