Հայաստանի վրայով օրական մի հատ չվերթ է իրականացվում Ադրբեջանից Գյանջա․ Ավիացոն փորձագետ Նավիկ Խաչատրյան
<<Այսօր մեր ավիացիան կարելի նկարագրել վրացերեն շատ հարմար մեկ բառով․ՀՀ-ի ավիացրան գտնվում է «ճանտրակուլի» վիճակում՝ ավերված, քանդված։ Ավիացիան համարվում է բիզնեսի ամենաինտելեկտուալ ոլորտներից մեկը, իսկ բիզնեսն ու քաղաքակսնությունը միասին են։ Հիմա ինչ քաղաքականություն, որ տեսնում եք երկրի ներսում, նույնը արտացոլվում է՝ մյուս բիզնես բնագավառներում, այդ թվում ավիացիայում>>,- <<Իրավունքի>> հետ զրույցում անդրադառնալով ՀՀ-ի ավիացիոն ոլորտում առկա իրավիճակին, ասաց ավիացիայի փորձագետ Նավիկ Խաչատրյանը, ընդգծելով․
-Առհասարակ, Հայաստանի ավիացիան 20 տարով հետ է մնացել աշխարհում ավիացիոն զարգացումներից։ Սա ցավալի է արձանագրելը, բայց Արմավիայի սնանկացումից հետո մնացած ամեն ինչը վարի տրվեց, ավիացիան իջավ պլենտուսից ցածր:Այն դեպքում, երբ
Հայաստանի աշխարհագրական դիրքը թույլ է տալիս, որ ինչպես ժամանակին Մետաքսի ճանապարհը անցնում էր Սյունիքով, հիմա էլ Հայաստանը կարող էր իր խոշոր օդանավերով Չինաստանն ու Հնդկաստանը կապել Եվրոպայի հետ։ Մենք դրա համար 2019-ին բիզնես պլան էինք գրել, ներկայացրել Տաթևիկ Ռևազյանին, բայց մերժեց՝ ծիծաղելի պատճառաբանությամբ։
-Պարոն Խաչատրյան, օրերս հայտնի դարձավ, որ Թուրքիայի ավիացիոն իշխանությունները FLYONE ARMENIA ընկերությանը չեն տրամադրել Թուրքիայի օդային տարածքով դեպի եվրոպական երկրներ չվերթների իրականացման (overflight) հնարավորություն։ Սա ինչի՞ հետեւանք է։
-Նախկինում Թուրքիայի օդային տարածք մտել են մեր օդանավերը, հիմա եթե քաղաքական որոշումներ կան, որ կարգավորում ենք հարաբերությունները և եթե իրենց օդանավերն ամեն օր թռչում են Ադրբեջան, ի՞նչ պատահեց, որ Հայաստանի օդանավերին թույլ չեն տալիս մտնել Թուրքիայի օդային տարածք: Սա անհեթեթություն է: Բացի այդ, կա քաղաքականություն, որն օժանդակում է, որ ամեն երկիր, որը պոտենցիալ ճանաչում է ԵՄ-ի ժողովրդավարական արժեքները, ինքը չպետք է խոչընդոտ հադիսանա մյուս երկրների օդանավերի համար: Եթե ինչ-որ թեմա է եղել, դրա համար են փակել, դա կարող էին անել: Օրինակ, եթե հատուկ ծառայությունները տեղեկատվություն ունեն, որ այդ չվերթով ինչ-որ արգելված կամ անցանկալի բեռ է տեղափոխվում, կարող են չթողնել: Բայց պետք է ապացուցեն, հենց այնպես չեն կարող ասել՝ չեք կարող թռչել ու վերջ։
Այստեղ ես ավելի շատ հակված եմ նրան, որ այստեղ իշխում է քաղաքական կոմպոնենտ։ Ո՞նց կարելի է գնալ դիվանագիտական հարաբերությունների կարգավորման և միաժամանակ թույլ չտալ օդային տարածքն օգտագործելը, դա անհնար է։
Ուշագրավ