Լույսի և գազի սակագները կարող էին ավելի վաղ իջեցնել. տնտեսագետ
«Եթե դիտարկում ենք նախընտրական քայլերի կոնտեքստում, ապա կարող ենք արձանագրել, որ ցանկացած լծակ՝ կլինի կոմունալ ծառայությունների գների, թե ընդհանրապես բնակչության կյանքը որոշակի բարելավելու տեսանկյունից, իշխանություններն իրականացնելու են: Ինչ վերաբերում է նրան, որ դա կարող էին անել շատ ավելի առաջ, երբ նախկինում ընդդիմադիրները հորդորում էին, որ հնարավոր է իջեցնել գինը, այստեղ կարող է դեր խաղալ գուցե անհատական գործոնը: Դա մեկ։ Երկրորդը ցանկության հարց էր, որն այդ ժամանակ գուցե չունեին: Սա փաստում է մեկ իրավիճակ, որ ազգաբնակչության համար կարող էին այդ գներն իջեցնել, սակայն չէին իջեցրել, և վերջինս բավականին երկար ժամանակահատված սպառել է և՛ էլեկտրաէներգիան, և՛ գազը ավելի բարձր սակագներով»,-այս մասին Tert.am-ի հետ զրույցում տեսակետ հայտնեց տնտեսագետ Վիլեն Խաչատրյանը:
Ըստ տնտեսագետի՝ Հայաստանի ազգաբնակչության համար լույսի և գազի սակագները կարող էին ավելի վաղ իջեցնել, սակայն չեն իջեցրել, և վերջինս բավականին երկար ժամանակահատված սպառել է և՛ էլեկտրաէներգիան, և՛ գազը ավելի բարձր սակագներով:
Տնտեսագետի խոսքով՝ եթե 1-2 մեքենա բանանը ծովի մեջ մի կաթիլ է, դա ոչ մի հարց չի լուծում: «Եթե շուկայում բաշխվածությունը լինի այնպես, որ 100 տոկոսը բաշխված լինի 10 ներկրողների միջև, ես կհասկանամ, որ այդ շուկան որոշակի ազատականացվել է, եթե իհարկե այդ 10 հոգուն էլ չկոորդինացնեն մեկ կենտրոնից, և նրանք լինեն անկախ:
Մեր երկրում մենք գիտենք, որ 10-յակ կազմակերպությունների անվան տակ 1-2 հոգի ներկրեն, որպեսզի ցույց տրվի, որ դա նաև ուրիշի կողմից է ներկրվում: Եթե դա կունենա պարբերական բնույթ, եթե կազդի գների մակարդակի իջեցման վրա, եթե մենք կզգանք, որ շուկայում մասնաբաժինների փոփոխություն է տեղի ունենում, և երբ ՏՄՊՊ-ն ցույց կտա, որ շուկայում կան այսքան թվով իրար հետ չփոխկապակցված ընկերություններ են, նոր կարելի է ասել, որ այդ շուկան ազատականացման ուղղությամբ է ընթանում: Հակառակ պարագայում նոր շուկա մտածներին կարելի է և դեմպինգի միջոցով շատ արագ հանել մրցակցությունից»,- ասաց տնտեսագետը:
