Սամվել Կարապետյանի մոտ 40 մլն դոլարի ներդրում կկատարի «Ռիո» ապրանքանիշը Հայաստան բերելու նպատակով
«Ժամանակ»-ը գրում է. «Երևանի Քոչար, Փափազյան փողոցների և Սարալանջի պողոտայի հատման մասում ակտիվորեն ընթանում են Մոսկովյան ապրանքանիշ հանդիսացող «Ռիո» առևտրային-ժամանցային հիպերմարկետի շինարարական աշխատանքները: «Ռիո» ապրանքանիշը ՀՀ է բերում «Տաշիր» ընկերությունը՝ ի դեմս Սամվել Կարապետյանի, որն այդ նպատակով մոտ 40 մլն դոլարի ներդրում է կատարել»:
Մանրամասն՝ թերթի այսօրվա համարում
